pluggdag..

Hejsan, en helt okej dag i skolan, med lite datakunskap-prov
inget svårt dock menmen;p Vi fick även fika på handeln hah
för vi hade vunnit någon frågetävling? xd
Efter skolan drog jag hem sedan ner mot stan
med elin, köpte lite mat till benny oså.
Har spenderat resten av min tid på att plugga.
Inför provet imorgon, och även engelskan där man ska
översätta 2 låtar. En engelsk och en svensk.
Benny har förstört lite för mig genom att hoppa upp
på tangentbordet, men sånt man får ta hhah.
Så ska snart se idol, sen förbereda mig för
en svenska bokredovisning som också är till imorgon.
Gah, massa nu. Aja imorgon är det fredag
och då är allt detta ur världen:D Så man får tänka;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0