I quess im back..

Jag antar att man kan säga att jag är tillbaka. Igen.
Vetifan, min data har funkat ett tag men inte kännt för att blogga
men idag känner jag bara för det litegran iallafall hah
och andrea tjatar om att jag ska skriva;)
Det är mycket med skolan nu i veckan iallafall.
Ett handelsprov, 2 inlämningsuppgifter på engelska
och 1 bokredovisning alla det där tills övermorgon;o
känns lite jaa stressigt;) men klarar nog av det.
Senare blire att simon kommer hit och vi ska
kolla idol som vanligt heh :)
På fredag blire hem till elin med lite vänner, börjar
kännas som en traditon hah, gör alltid det på fredagar typ xD
aja som jag sa har jag mycket att göra nu så ni får nöja er
med detta sålänge. Jag o malin gjorde btw kladdkaka innan
eller ja hon gjorde den xD jag tittade på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0