10 sanningar yo

Haj, varit en lång och jobbig dag idag;)
slutade inte försen runt halv 5 eftersom
man inte hade gjort administrationprovet innan
så fick man görat idag;)
Sedan kom simonpojken och gjorde mig
glad som alltid <3
Ska väl ut på promenad nu med mamma...

10 sanningar om mig!
1. Har tungan utsträckt när jag hostar hah
2. hatar att vara ensam
3. jag gillar smultrondryck hehe
4. när jag blir arg, så blir jag riktigt arg och farlig...
5. har jättelätt för mig i skolan.
6. hatar att lära känna nya människor.
7. har asdålig syn,ser knappt något utan brillor/linser haha
8. kan få städdamp och städa ihjäl mig, varenda hörn i rummet
9. det över händer ytterst sällan ;)
10. Har inte många människor i mitt liv, så alla jag har får massa
kärlek av mig istället för lite hehe:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0